دانلود جزوه اصول اندازه گیری پتانسیل حفاظت کاتدی و تجزیه و تحلیل آن


دانلود جزوه اصول اندازه گیری پتانسیل حفاظت کاتدی و تجزیه و تحلیل آن

دانلود جزوه اصول اندازه گیری پتانسیل حفاظت کاتدی و تجزیه و تحلیل آن

 

امروزه مزایای استفاده از گاز طبیعی بر هیچکس پوشیده نیست. هزینه های استخراج، پالایش، انتقال و توزیع مواد نفتی و همچنین سهولت در استفاده ، عدم اتلاف زمان جهت تهیه مواد سوختی، هزینه پایین تر و ...، تمایل مردم و دولت را به توسعه و استفاده از گاز طبیعی را بیشتر نموده است.

توسعه و گسترش روز افزون خطوط انتقال و شبکه های توزیع گاز طبیعی در سطح کشور و همچنین خطرات ناشی از نشت گاز و انفجار ناشی از خوردگی خطوط لوله، کنترل بیشتر و دقیقتر اجرا و نگهداری خطوط انتقال و توزیع را ضروری می نماید.

اگر چه اقدامات پیشگیرانه متعددی جهت اجرای صحیح خطوط لوله و توزیع گاز طبیعی صورت می پذیرد، لیکن در دنیای پیشرفته امروز نیز تخریب های ناشی از خوردگی در خلال بهره برداری بی وقفه ادامه داشته و عدم توجه به استانداردها و روش های مدرن در پایش و کنترل خوردگی، زیان های اقتصادی، زیست محیطی و بعضا انسانی بسیار کلانی را ببار خواهد آورد.

مجموعه اي که هم اکنون در اختیار شماست، شامل اطلاعاتی در خصوص مفاهیم خوردگی، اصول اندازه گیري پتانسیل و جریان حفاظت کاتدي و تجزیه و تحلیل آن، جهت ارزیابی وضعیت سیستم هاي حفاظت کاتدي با رعایت معیارهاي پذیرش حفاظت کاتدي بر اساس روش هاي مندرج در استانداردهاي روز دنیا می باشد.

امید است با درك هر چه بیشتر مطالب و رعایت موارد ذکر شده، گامی در جهت حفظ سرمایه هاي ملی و جلوگیري از خسارات ناشی از خوردگی در صنایع نفت و گاز برداشته شود.


مبلغ واقعی 75,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 52,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 667

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "موضوعات علمی ، فنی مهندسی و بازرسی و دانلود کتاب و جزوه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما